<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6452986634894921543\x26blogName\x3dourlife\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://babies87.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://babies87.blogspot.com/\x26vt\x3d-512424095057264586', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

25 July 2009

♥ .::memory::.

.::memory::.

Diam x diam tinggal lebih kurang 4 bulan lagi aku akan jadi isteri kepade insan bername Mohd Adnan. Nk bukak buku baru.Nk jadi isteri org.Da xde mase nk pk bnde lain selain cube bagi kebahagiaan kt die. Puas dah begado betekak mase zaman cintan cintun segale nieh. Aku akui byk dh yg kitorg lalui walaupun xde la mkn mase 5-6 thn ke ape. Tp cukup la utk aku rase pahit manisnye becinte ni. Org kate becinte bile da kawen ni laen. Maybe la kot kan. X tau nk komen sebab belom penah kawen. Huhu :P. So nk recall la sket kenangan2 yg aku x leh lupe smpi bile2 ape yg jadi antare aku ngn edy.

.::The Proposal::.

Hmm.. Ingt lagi mase mule2 kitorg nk close. Mase tu aku baru lepas clash dgn sorang mamat ni. P bukan name sebenar. Haha. Yg aku tau edy mase tu da lebih kurang 3 tahun "single".Hehe. Tp mase tu aku xde la niat nk menggatal ke ape. Just sbg kawan yg ade masalah nk mengadu kt sorg kawan. Tp mmg dulu edy ni tempat aku mengadu masalah ngn boifren2 aku je. Hehe. Die ni la pendengar setia n penasihat aku bile ade masalah ngn mane2 laki. So, no wonder la smpi skarang kalau tanye setiap sorang name bf aku die leh sebut ngn lancarnye.Hehe. Then bile nasihat die aku dh apply aku pn baik balik ngn bf aku , aku da x lyn die. X lyn tu means bukanla buat x tau terus ke ape. Tp dh jarang la nk pm2 ni. Tp die still ok ngn aku bile aku carik die balik.Tp mase tu mmg sumpah xde rase pape langsung.

Smpi la aku break ngn P bukan name sebenar tu. Aku ngadu kt edy. Then macam biase sebelum aku kene nasihat ngn die, die akan fire aku dulu. Hehe. Start dr hari tu die la yg jd penguat semangat aku utk lupekan si P. Hari2 kitorg pm or sms or gayut mlm2. Aku ni plak type yg cepat jatuh hati. So dlm beberape hari kitorg contact2 ni aku terjatuh hati la kt mamat betuah ni. Die ni caring takyah ckap la aku rase perangai die yg tu buat aku sayang gile kt die smpi hari ni. Hehe. Then aku pon propose la die jadi bf aku. Wahh gle la pompuan propose laki. Haha. Habis lmbt kang takut melepas. Nk tggu die tah thn bile. Hahahahaha. Dgn muke x malu nye aku menyampaikan perasaan aku. Gle jiwang la.Aku kasi hint die leh wat2 x phm. Mangkok toi. Aku tanye die , die suke aku x? Die tanye aku balik nape aku tanye cam tu. Adeh. Soalan cepu cemas tu. Bile die tanye cam tu aku jadik malu la. Yela nmpk sgt la die x suke. Kalau die suke dh tntu cepat je die jawab. Lepas tu aku pn da mls nk lyn die..dh org x sudi kn. Huhu.

Rupe2nye tu saje nk kasi gimik je. Mlm tu kitorg on ym pastu chit chat la. Pastu termasuk balik bab propose ni. Aku x ingt la cmne tah tp yg aku ingt die kate esok edy bg jwapan.(Jwpn nk jadik bf aku ke x nk) Aku ni plak jenis x suke nk bg mase2 utk pikir ni. Nk ckp nk. Xnk ckp xnk. Pastu die yg keras kepale ni tetap nk bg jawapan esok. Aku ckp kt die aku x suke la nk tggu2 ni sbb aku takut kalau jwapan yg die bg esok bukan mcmane yg aku nk. Last2 aku da mls nk pk. Aku mmg dh ckp ni mesti aku kene reject punye lah. Tp esok nye pg2 bute die kol die ckp die da pk n die pn sbnrnye suke kt aku. N then tadaaa. 26.06.2008 kitorg couple. Tu la sejarah kitorg leh couple. Hehe. Uishh pjg gk eh.

.::Girlfren-Boifren::.

Mase mule2 couple ramai yg sound aku jgn main2kan si edy ni. Especially mmber2 baik edy la. Tepet je aku kene sound ngn F bukan name sbnar. Kalau eta main2kan edy siap eta. Sabaa je.
Aku pn pelik nape edy leh terime aku sbb die lg kenal perangai aku camane berdasarkan masalah2 yg aku slalu cite kt die. Tp die da ckp la skang nape die leh time aku. Huhu. Terharu gk la ngn pengakuan die tu. Ok abaikan. Pastu mcm2 la dugaan mase mule2 becinte ngn die ni. Mcm2 cite yg aku dgr psl die. Yg buruk2 la. Smpi satu mase tu ade org cite kt aku psl edy yg bg aku, aku mmg da xleh nk time. Smpi nk mintk clash ngn edy. Pastu die ckp nape suke nk dgr ckp org. Sdgkan die bile dgr org bercerita yg buruk2 psl aku die xnk pecaye selagi die x dgr dr mulut aku sendiri. Betul jugak ape yg die ckp tu. Aku pn abaikan je cite tu. Smpi la die dtg shah alam jumpe family aku. Mak ayah aku pn da syg gile kt die skang ni. Smpi kdg2 kalau kitorg gado mak aku yg tolong pujuk die. Huhu. Geli betol. Tp nk wat camane da menantu kesayangan.
Huhu.

Lepas je die da balik jumpe family aku. Die da balik alor star. Mak aku tetibe bersuare swuh aku betunang. Mak aku ckp la yg mak aku pn da bekenan gile kt die. Kalau ko da rase ok betunang je la. Ko ni dh la suke tuka2 boifren. Tepet je kene. Haha. Pastu aku ckp la kt edy hasrat mak aku n die pon ckp kt mak die then mak die pon ok. Ape lg smpi bumbung gk la kitorg lompat kan. Haha. Then diorg dtg merisik 15/11/08 n betunang 28/12/08.

Aku da x larat nk type da sebenarnye. Haha. Motif entry ni pn sbnarnye saje nk recall bnde2 yg aku x pnh sangke akn jadi kt diri aku dengan org yg aku tak sangke akan jadi teman hidup aku. Ape pn yg jadi antare aku ngn edy aku harap die boleh terime aku seadanya aku hari ni dan selamenye. Aku just nk die tau yg aku bersyukur ditemukan dgn org yg mcm dia. Smpi tahap skang ni aku tau die lah lelaki yg boleh jage aku smpi mati.

wahhhhhh aku rase ni la entry aku yg paling jiwang berkarat-karat skali. Hahahahahahaha.

p/s : i bersyukur dpt memiliki u. i xnk u hlang dr hdup i. i promise i akn bahagiakan u syg.

♥ we made for each other ♥
2:35:00 AM
1 commented




♥ eta+edy ♥

♥ tagboard ♥


♥ hit counters ♥

Free Website Counter

♥ blog's archive ♥